Η Ομόνοια ξεκινά την προετοιμασία της και ανακοινώνει το πρόγραμμα του Τσάμπιονς Λιγκ
Η Ομόνοια ξεκίνησε επίσημα την προετοιμασία της για τη νέα σεζόν στην Κυπερούντα υπό την καθοδήγηση του Χένινγκ Μπεργκ. Η ομάδα διαχειρίζεται το ρόστερ της, έχοντας 15 παίκτες στον κατάλογο Α και στοχεύοντας σε πέντε προσθήκες σε θέσεις τερματοφύλακα, δεξιού μπακ, στόπερ, μέσου και μεσοεπιθετικού. Εξετάζονται περιπτώσεις όπως ο Γκοτιέ Γιορίς και ο Ζαν Κάρνιτσνικ, ενώ η ομάδα αναχωρεί για το Κίελτσε της Πολωνίας στις 29 Ιουνίου για βασικό στάδιο προετοιμασίας και τρία φιλικά. Για τον δεύτερο προκριματικό γύρο του Τσάμπιονς Λιγκ, ο πρώτος αγώνας ορίστηκε για τις 22 Ιουλίου στο ΓΣΠ. Ο επαναληπτικός θα διεξαχθεί στις 29 Ιουλίου, είτε στο Καζακστάν με την Καϊράτ είτε στο Μαυροβούνιο με τη Σουτγιέσκα. Ο αρχηγός της ομάδας, Ιωάννης Κούσουλος, εξέφρασε την αισιοδοξία του για την ευρωπαϊκή πορεία του συλλόγου.