Αναβάλλεται για τον Σεπτέμβριο η κατάθεση του νομοσχεδίου για τη συνταξιοδοτική μεταρρύθμιση
Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Μαρίνος Μουσιούττας, ανακοίνωσε τη μετάθεση της κατάθεσης του νομοσχεδίου για τη συνταξιοδοτική μεταρρύθμιση από τον Ιούλιο για τον Σεπτέμβριο. Η απόφαση ελήφθη μετά από διαβουλεύσεις με τους κοινωνικούς εταίρους, συμπεριλαμβανομένων της ΣΕΚ και της ΟΕΒ, οι οποίοι ζήτησαν περισσότερο χρόνο για συζήτηση. Ο κ. Μουσιούττας παρέστη σε συνεδρία της ΟΕΒ, όπου ο Πρόεδρος Γιώργος Παντελίδης υπογράμμισε ότι η συμμετοχή στα Ταμεία Προνοίας πρέπει να παραμείνει εθελοντική με κρατικά κίνητρα. Οι συντεχνίες τόνισαν την ανάγκη για ολοκληρωμένο σχεδιασμό που θα διασφαλίζει επαρκείς συντάξεις. Αν και ο Υπουργός επιδιώκει ευρεία συναίνεση, διευκρίνισε ότι η κυβέρνηση δεν θα αναμένει ομοφωνία για να προχωρήσει. Το νομοσχέδιο θα διαβιβαστεί στους κοινωνικούς εταίρους τις επόμενες ημέρες για περαιτέρω επεξεργασία.