Συνέρχεται το Εθνικό Συμβούλιο για τις εξελίξεις στο Κυπριακό
Στις 22 Ιουνίου 2026, το Εθνικό Συμβούλιο της Κύπρου συνεδρίασε υπό την προεδρία του Νίκου Χριστοδουλίδη για να εξετάσει τις εξελίξεις στο Κυπριακό. Η συνεδρίαση πραγματοποιείται μετά την πρόσφατη επίσκεψη της Προσωπικής Απεσταλμένης του ΓΓ του ΟΗΕ, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, στην περιοχή. Στο νέο σχήμα του Συμβουλίου συμμετέχουν για πρώτη φορά εκπρόσωποι των κομμάτων Άλμα και Άμεση Δημοκρατία. Ο Πρόεδρος Χριστοδουλίδης χαρακτήρισε την περίοδο καθοριστική και τόνισε την ανάγκη για εσωτερική ενότητα με στόχο τη σύγκληση διευρυμένης συνάντησης για την επανέναρξη των συνομιλιών. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης συζητήθηκαν επίσης οι επαφές του Προέδρου στις Βρυξέλλες και η συνάντησή του με τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Αντόνιο Κόστα. Επιπλέον, εξετάστηκε ο πιθανός διορισμός νέου απεσταλμένου της ΕΕ για το Κυπριακό και η διασύνδεση των ευρωτουρκικών σχέσεων με τις διαπραγματεύσεις. Οι αρχηγοί των κομμάτων που δεν εκπροσωπούνται πλέον στη Βουλή θα ενημερωθούν χωριστά από τον Πρόεδρο για τα θέματα που τέθηκαν στο Συμβούλιο.