Συνεδριάζει το Εθνικό Συμβούλιο για τις εξελίξεις στο Κυπριακό
Στις 22 Ιουνίου 2026, ο Πρόεδρος Νίκος Χριστοδουλίδης συγκάλεσε το Εθνικό Συμβούλιο με τη νέα του σύνθεση για να συζητηθούν οι εξελίξεις στο Κυπριακό. Στο επίκεντρο βρέθηκαν οι επαφές του Προέδρου στις Βρυξέλλες με τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Αντόνιο Κόστα και τη Μαρία Άνχελα Ολγκίν, προσωπική απεσταλμένη του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ. Συζητήθηκαν ο ενεργός ρόλος της ΕΕ, η νέα πρωτοβουλία που επιδιώκει ο Γκουτέρες και οι επιδιώξεις της Άγκυρας. Στη συνεδρία συμμετείχαν για πρώτη φορά εκπρόσωποι των κινημάτων Άλμα και Άμεση Δημοκρατία. Ο Πρόεδρος Χριστοδουλίδης κάλεσε και αρχηγούς κομμάτων εκτός Βουλής λόγω της κρισιμότητας της περιόδου. Κατά τη συνεδρία εξετάστηκαν οι διεργασίες για μια νέα διευρυμένη διάσκεψη υπό τον ΟΗΕ, ενώ αναμένεται και ο διορισμός νέου απεσταλμένου της ΕΕ.