Ο Γενικός Γραμματέας του ΟΗΕ συναντά την προσωπική του απεσταλμένη για το Κυπριακό
Ο Γενικός Γραμματέας του ΟΗΕ Αντόνιο Γκουτέρες συναντάται την Παρασκευή στη Νέα Υόρκη με την προσωπική του απεσταλμένη Μαρία Άνχελα Ολγκίν. Η συνάντηση εστιάζει στην αξιολόγηση των πρόσφατων επαφών της Ολγκίν σε Λευκωσία, Άγκυρα και Αθήνα, συμπεριλαμβανομένων των συζητήσεων με τον Πρόεδρο Νίκο Χριστοδουλίδη και τον Τουρκοκύπριο ηγέτη Τufan Erhurman. Ο ΟΗΕ εξετάζει τη διοργάνωση άτυπης συνάντησης 5+1 στα τέλη Ιουλίου ή στις αρχές Αυγούστου, πιθανότατα στη Νέα Υόρκη ή τη Γενεύη, με στόχο την επανέναρξη των διαπραγματεύσεων. Μετά τη Νέα Υόρκη, η κ. Ολγκίν θα μεταβεί στις Βρυξέλλες για επαφές με την Ευρωπαϊκή Ένωση και στη συνέχεια θα επιστρέψει στην Κύπρο. Παράλληλα, ο ειδικός αντιπρόσωπος του ΓΓ Χασίμ Ντιάν ενημέρωσε διπλωμάτες για τις δραστηριότητες της ειρηνευτικής δύναμης UNFICYP. Οι εκθέσεις του ΟΗΕ για τις καλές υπηρεσίες και την ειρηνευτική δύναμη αναμένονται στις αρχές Ιουλίου, ενώ το Συμβούλιο Ασφαλείας προγραμματίζει κλειστές διαβουλεύσεις για το Κυπριακό στις 16 Ιουλίου.