Διυπουργική σύσκεψη για την κατάχρηση αναρρωτικών αδειών σε Αστυνομία και Φυλακές
Στις 19 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Δικαιοσύνης και Δημοσίας Τάξεως ευρεία διυπουργική σύσκεψη με θέμα τα υψηλά ποσοστά αναρρωτικών αδειών στην Αστυνομία και στις Φυλακές. Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Υπουργός Δικαιοσύνης Κωνσταντίνος Φυτιρής, ο Υπουργός Οικονομικών Μάκης Κεραυνός, ο Υπουργός Υγείας Νεόφυτος Χαραλαμπίδης και ο Υπουργός Εργασίας Μαρίνος Μουσιούττας, μαζί με ανώτερα υπηρεσιακά στελέχη. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης παρουσιάστηκαν στοιχεία που δείχνουν ότι οι απουσίες λόγω ασθενείας σε ορισμένες κατηγορίες προσωπικού υπερβαίνουν σημαντικά τα στατιστικά αναμενόμενα επίπεδα. Οι Υπουργοί εξέτασαν τις συνέπειες αυτών των απουσιών στην επιχειρησιακή λειτουργία των υπηρεσιών, στο δημόσιο κόστος και στην κατανομή του φόρτου εργασίας. Τονίστηκε η υποχρέωση της Πολιτείας να στηρίζει τους εργαζομένους με πραγματικά προβλήματα υγείας, ενώ παράλληλα επισημάνθηκε η ανάγκη για ορθή εφαρμογή του θεσμικού πλαισίου. Στόχος της συνάντησης ήταν η αντιμετώπιση διαχρονικών στρεβλώσεων για τη βελτίωση της απόδοσης του δημόσιου τομέα.