Η Αννίτα Δημητρίου καλεί σε ενότητα μετά τη συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου για το Κυπριακό
Μετά από συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου, η Πρόεδρος της Βουλής και του ΔΗΣΥ, Αννίτα Δημητρίου, τόνισε την ανάγκη για στρατηγικό σχεδιασμό στο Κυπριακό. Ανέφερε ότι διαμορφώνονται νέες δυνατότητες που απαιτούν σοβαρή διαχείριση, αποφεύγοντας τόσο τις υπερβολές όσο και τον εφησυχασμό. Η κ. Δημητρίου υπογράμμισε τις προσπάθειες του Αντόνιο Γκουτέρες για τη σύγκληση νέας διευρυμένης διάσκεψης για την επανέναρξη των συνομιλιών. Σημείωσε ότι οι επιδιώξεις της Τουρκίας προς την ΕΕ θα μπορούσαν να αποτελέσουν μοχλό πίεσης, υπό την προϋπόθεση της εγκατάλειψης της θέσης περί «δύο κρατών». Επιπλέον, υποστήριξε τον διορισμό ειδικού απεσταλμένου της ΕΕ για να ενισχυθούν οι προσπάθειες προόδου. Τόνισε ότι το εθνικό συμφέρον υπερτερεί των κομματικών επιδιώξεων. Κατέληξε λέγοντας ότι η ενότητα στο εσωτερικό είναι απαραίτητη για την ενίσχυση της διαπραγματευτικής ισχύος της χώρας στο εξωτερικό.