Η Αννίτα Δημητρίου επαναλαμβάνει τη δέσμευση για επανέναρξη των διαπραγματεύσεων στο Κυπριακό
Η Πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων της Κύπρου, Αννίτα Δημητρίου, μετά από εθιμοτυπική συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο Γεώργιο, τόνισε την προσήλωση της ελληνοκυπριακής πλευράς στην επανέναρξη των διαπραγματεύσεων εντός του συμφωνημένου πλαισίου των Ηνωμένων Εθνών. Η κ. Δημητρίου απέφυγε να σχολιάσει άμεσα τις αναφορές του Τουρκοκύπριου ηγέτη Τουφάν Έρχιουρμαν για τη σύγκληση συνάντησης 5+5, επισημαίνοντας ωστόσο τη συνεχιζόμενη διπλωματική κινητικότητα. Παράλληλα, σημείωσε ότι οι πρωτοβουλίες του Αντόνιο Γκουτέρες για μια νέα διευρυμένη διάσκεψη βρίσκονται σε εξέλιξη. Η Πρόεδρος της Βουλής υπογράμμισε ότι η επιθυμία της Τουρκίας για στενότερες σχέσεις με την ΕΕ μπορεί να αποτελέσει μοχλό πίεσης, υπό την προϋπόθεση εγκατάλειψης της θέσης για «δύο κράτη». Πρότεινε επίσης τον διορισμό ειδικού απεσταλμένου της ΕΕ για το Κυπριακό. Κλείνοντας, απηύθυνε κάλεσμα για εθνική ομοψυχία και αποφυγή τόσο του εφησυχασμού όσο και των υπερβολικών αντιδράσεων.