24ωρη απεργία του ωρομίσθιου κυβερνητικού προσωπικού στην Κύπρο
Περίπου 9.000 ωρομίσθιοι υπάλληλοι του δημόσιου τομέα στην Κύπρο αναμένεται να πραγματοποιήσουν 24ωρη απεργία την Τετάρτη 24 Ιουνίου, διεκδικώντας την ανανέωση της συλλογικής τους σύμβασης για την περίοδο 2025-2027. Οι συντεχνίες ΟΕΚΔΥ ΣΕΚ, ΠΕΟ και ΔΕΟΚ αποφάσισαν τις κινητοποιήσεις λόγω της καθυστέρησης του Υπουργείου Οικονομικών να απαντήσει στα αιτήματα για αυξήσεις μισθών, οι οποίοι παραμένουν στάσιμοι για 17 χρόνια. Ο Γενικός Γραμματέας της ΟΕΚΔΥ ΣΕΚ, Γιώργος Κωνσταντίνου, τόνισε ότι δεν έχει κατατεθεί καμία πρόταση παρά τις διαβουλεύσεις που ξεκίνησαν από το 2025. Η απεργία αφορά 7.500 κυβερνητικούς υπαλλήλους και 1.700 εργαζόμενους στον ΟΚΥπΥ, επηρεάζοντας κρίσιμες υπηρεσίες όπως το Τμήμα Δασών, την Πυροσβεστική και τα Δημόσια Έργα. Οι απεργοί έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 10:00 π.μ. έξω από το Υπουργείο Οικονομικών και πορεία προς το Προεδρικό Μέγαρο. Οι συντεχνίες προειδοποίησαν για κλιμάκωση των μέτρων εάν δεν υπάρξει ανταπόκριση. Η διαφορά αφορά αποκλειστικά τους ωρομίσθιους και όχι τους μόνιμους δημοσίους υπαλλήλους της ΠΑΣΥΔΥ.