Πρώτη 24ωρη απεργία των ωρομίσθιων κυβερνητικών εργαζομένων στην Κύπρο
Οι ωρομίσθιοι κυβερνητικοί υπάλληλοι στην Κύπρο πραγματοποίησαν πανκύπρια 24ωρη απεργία την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, την πρώτη από την ίδρυση της Κυπριακής Δημοκρατίας. Οι συντεχνίες ΟΕΚΔΥ-ΣΕΚ, ΠΑΣΥΕΚ-ΠΕΟ και ΔΕΕ ΚΔΟΚΩ-ΔΕΟΚ οργάνωσαν πορεία από το Υπουργείο Οικονομικών προς το Προεδρικό Μέγαρο, απαιτώντας μισθολογικές αυξήσεις για τη συλλογική σύμβαση 2025-2027. Οι εργαζόμενοι ζητούν αναδρομικές αυξήσεις από την 1η Ιανουαρίου 2025, τονίζοντας ότι έλαβαν μόλις 1,5% αύξηση τα τελευταία 17 χρόνια. Η απεργία προκάλεσε το κλείσιμο μουσείων και αρχαιολογικών χώρων, ενώ το Υπουργείο Εσωτερικών προειδοποίησε για προβλήματα στη ναυαγοσωστική κάλυψη των παραλιών. Ο ΟΚΥπΥ διαβεβαίωσε ότι τα δημόσια νοσηλευτήρια λειτουργούν με προσωπικό ασφαλείας, ωστόσο η ΠΑΣΥΚΙ ξεκαθάρισε ότι δεν θα δεχθεί μετακύλιση ευθυνών στους γιατρούς. Εκπρόσωποι των συντεχνιών επέδωσαν υπόμνημα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ζητώντας την παρέμβασή του για την επίλυση της διαφοράς.