Πρώτη 24ωρη απεργία των ωρομίσθιων κυβερνητικών υπαλλήλων στην ιστορία της Κύπρου
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, οι ωρομίσθιοι κυβερνητικοί υπάλληλοι στην Κύπρο πραγματοποίησαν την πρώτη 24ωρη απεργία τους από την ίδρυση της Δημοκρατίας. Εκατοντάδες εργαζόμενοι πορεύτηκαν από το Υπουργείο Οικονομικών στο Προεδρικό Μέγαρο στη Λευκωσία, ζητώντας μισθολογικές αυξήσεις, καθώς υποστηρίζουν ότι έχουν λάβει μόλις 1,5% αύξηση τα τελευταία 17 χρόνια. Στην απεργία συμμετείχαν διάφοροι κλάδοι, όπως ναυαγοσώστες, πυροσβέστες και εργαζόμενοι στις κατασκευές, διαμαρτυρόμενοι για τους χαμηλούς μισθούς. Στην ελεύθερη επαρχία Αμμοχώστου και οι 30 ναυαγοσωστικοί πύργοι παρέμειναν κλειστοί, ενώ στη Λάρνακα έκλεισαν τρεις. Ο ναυαγοσώστης Μιχάλης Αδάμου ανέφερε ότι η στελέχωση παραμένει δύσκολη λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος και κακών συνθηκών εργασίας. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης, δήλωσε ότι ο διάλογος με τις συντεχνίες συνεχίζεται, ενώ το Υπουργείο Εσωτερικών κάλεσε το κοινό να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό στις παραλίες.