Συνάντηση της προέδρου του ΔΗΣΥ με την ηγεσία της ΣΕΚ για το συνταξιοδοτικό
Η Πρόεδρος του ΔΗΣΥ, Αννίτα Δημητρίου, συναντήθηκε με την ηγεσία της ΣΕΚ για να συζητήσουν τη μεταρρύθμιση του συνταξιοδοτικού συστήματος. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν ότι ο κοινός στόχος είναι η αύξηση των χαμηλών και μεσαίων συντάξεων, διατηρώντας παράλληλα τα κίνητρα για εργασία. Η κ. Δημητρίου υπογράμμισε ότι η μεταρρύθμιση πρέπει να είναι ολοκληρωμένη και να περιλαμβάνει τον δεύτερο πυλώνα για τη διασφάλιση αξιοπρεπούς διαβίωσης των συνταξιούχων. Η πρόεδρος του ΔΗΣΥ χαρακτήρισε το θέμα ύψιστης προτεραιότητας και τόνισε την ανάγκη για ένα δίκαιο σύστημα βασισμένο στις εισφορές. Από την πλευρά της η ΣΕΚ, μέσω του Ανδρέα Μάτσα, υποστήριξε ότι ο σχεδιασμός της μεταρρύθμισης πρέπει να είναι συνολικός και όχι αποσπασματικός. Αναγνωρίστηκε ότι υπάρχουν ακόμη πολλές λεπτομέρειες που χρήζουν επεξεργασίας. Δεν ανακοινώθηκε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, καθώς οι διαβουλεύσεις συνεχίζονται.