Κυβερνητικοί αξιωματούχοι εξετάζουν την κατάχρηση των αναρρωτικών αδειών στον δημόσιο τομέα
Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων Μαρίνος Μουσιούττας πραγματοποίησε σύσκεψη με τους Υπουργούς Δικαιοσύνης, Οικονομικών και Υγείας για να συζητήσουν την κατάχρηση των αναρρωτικών αδειών από αστυνομικούς, δεσμοφύλακες και άλλους δημόσιους υπαλλήλους. Με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς, όσοι απουσιάζουν πάνω από 42 ημέρες παραπέμπονται σε ιατροσυμβούλιο, το οποίο μπορεί να εγκρίνει έως και έξι μήνες άδειας με πλήρεις απολαβές, ακολουθούμενο από άλλους έξι μήνες με μισές απολαβές. Ο κ. Μουσιούττας επισήμανε μια επαναλαμβανόμενη πρακτική όπου οι υπάλληλοι επιστρέφουν για μία ημέρα μετά το εξάμηνο για να επανεκκινήσουν τον κύκλο της άδειας τους. Αναφέρθηκαν ακραίες περιπτώσεις, όπως ένας υπάλληλος που απουσιάζει επτά χρόνια, ένας λιμενικός που δεν επιτρέπεται να επιβιβάζεται σε σκάφη και ένας εκπαιδευτικός με αγοραφοβία. Η κυβέρνηση εξετάζει πλέον τη μεταρρύθμιση των διαδικασιών για να αποτραπεί η συστηματική εκμετάλλευση του συστήματος αναρρωτικών αδειών και να διασφαλιστεί η λογοδοσία στον δημόσιο τομέα.