Οι ΗΠΑ ανέστειλαν τις κυρώσεις στο ιρανικό πετρέλαιο έως τις 21 Αυγούστου
Το Υπουργείο Οικονομικών των ΗΠΑ εξέδωσε επίσημη γενική άδεια για την αναστολή των κυρώσεων κατά του ιρανικού πετρελαίου, των πετροχημικών και των παραγώγων τους έως τις 21 Αυγούστου. Η απόφαση αποτελεί μέρος μνημονίου κατανόησης που υπεγράφη μεταξύ Ουάσιγκτον και Τεχεράνης στις 18 Ιουνίου. Πλέον επιτρέπεται η παραγωγή, πώληση, μεταφορά και εισαγωγή ιρανικών υδρογονανθράκων στις ΗΠΑ, μαζί με τις σχετικές τραπεζικές, ασφαλιστικές και ναυτιλιακές υπηρεσίες. Η άδεια εξαιρεί ρητά συναλλαγές που αφορούν τη Βόρεια Κορέα ή την Κούβα. Ο Ιρανός διπλωμάτης Αμπάς Αραγτσί δήλωσε μετά τις διαπραγματεύσεις στην Ελβετία ότι οι εξαγωγές δεν υπόκεινται πλέον σε περιορισμούς. Η ανακοίνωση οδήγησε σε μείωση των τιμών του πετρελαίου, με το βαρέλι του Μπεντ να διαμορφώνεται στα 77,80 δολάρια. Η ισχύς της άδειας λήγει στις 21 Αυγούστου στις 00:01 ώρα Ουάσινγκτον.