Νέες κάμερες τροχαίας σε λειτουργία στη λεωφόρο Ελλάδος στην Αραδίππου
Από την Τρίτη 23 Ιουνίου, τέθηκαν σε λειτουργία νέες κάμερες τροχαίας σε δύο κεντρικές διασταυρώσεις της λεωφόρου Ελλάδος στον Δήμο Αραδίππου. Οι συγκεκριμένες κάμερες βρίσκονται στη διασταύρωση της λεωφόρου Ελλάδος με την οδό Ιβύκου και στη διασταύρωση με την οδό Σεργίου και Βάκχου. Το έργο εντάσσεται στο πλαίσιο ευρύτερων παρεμβάσεων για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας και τη βελτίωση της κυκλοφορίας στην περιοχή. Παράλληλα, οι κάμερες στις διασταυρώσεις της λεωφόρου Ελλάδος με τις οδούς Γεωργίου Θεοτοκά και Ιάκωβου Πατάτσου βρίσκονται στο στάδιο των τελικών τεχνικών δοκιμών. Η ενεργοποίηση των εν λόγω συστημάτων αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός των προσεχών ημερών. Οι δημοτικές αρχές χαρακτήρισαν το έργο ως μία από τις σημαντικότερες επεμβάσεις για την ασφάλεια των οδηγών και των πεζών. Οι οδηγοί καλούνται να συμμορφώνονται με τα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται στο οδικό δίκτυο.