Το νέο διοικητικό συμβούλιο του αθλητικού συλλόγου Ομόνοια Λευκωσίας
Το νέο διοικητικό συμβούλιο του αθλητικού συλλόγου Ομόνοια Λευκωσίας πραγματοποίησε την πρώτη του συνεδρία τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 για τη συγκρότηση σε σώμα. Ο Μάριος Αργυρίδης παραμένει στη θέση του προέδρου του συλλόγου. Η ηγετική ομάδα αποτελείται από τον Αντώνη Ζυμαρά ως Α' αντιπρόεδρο και τον Κώστα Βασιλείου ως Β' αντιπρόεδρο. Ο Κώστας Πέτσας ανέλαβε καθήκοντα γενικού γραμματέα και ο Νάσος Κούκος καθήκοντα Β' γενικού γραμματέα, ενώ ο Σωκράτης Ευστρατίου είναι ο νέος οικονομικός υπεύθυνος. Στο συμβούλιο συμμετέχουν επίσης ως μέλη οι Γιάννα Αργυρού, Μιχάλης Βασιλείου, Αιμίλιος Ιωάννου, Νικόλας Καλογήρου, Πόλυς Πουμπουρής, Νικόλας Φιλοθέου, Ανδρέας Χαρίτου, Χριστόφορος Χριστοφόρου και Λάμπρος Χρίστου. Η συνεδρίαση επισφράγισε τη διοικητική δομή του σωματείου για τη νέα θητεία.