Τιμητική εκδήλωση για τον Νίκο Τορναρίτη στο Στρασβούργο από το ΕΛΚ
Στο πλαίσιο της Θερινής Συνόδου της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης στο Στρασβούργο, η Ομάδα του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (ΕΛΚ) διοργάνωσε επίσημο δείπνο. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε προς τιμήν του Νίκου Τορναρίτη, επικεφαλής της κυπριακής αντιπροσωπείας και Αντιπροέδρου της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης, με αφορμή την ολοκλήρωση της μακρόχρονης κοινοβουλευτικής του θητείας. Ο Πρόεδρος της Ομάδας του ΕΛΚ, Πάμπλο Ισπάν, εξήρε τη συνεισφορά του κ. Τορναρίτη στις εργασίες του Συμβουλίου της Ευρώπης, τις πρωτοβουλίες του, καθώς και το ήθος του. Ο κ. Ισπάν επισήμανε ότι η παρουσία του κ. Τορναρίτη θα αφήσει κενό στη Συνέλευση. Ο κ. Τορναρίτης ευχαρίστησε θερμά την Ομάδα του ΕΛΚ για τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη τους όλα αυτά τα χρόνια. Χαρακτήρισε τη συμμετοχή του στην Κοινοβουλευτική Συνέλευση ως ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια της δημόσιας διαδρομής του. Η εκδήλωση αποτέλεσε μια τυπική αναγνώριση του έργου του πριν από την αποχώρησή του.