Η φάση των ομίλων του Μουντιάλ 2026 πλησιάζει στο κρίσιμο φινάλε
Το Μουντιάλ 2026 πλησιάζει στο τέλος της φάσης των ομίλων, με έξι ομάδες, το Μεξικό, τις ΗΠΑ, τη Γερμανία, την Αργεντινή, τη Γαλλία και τη Νορβηγία, να έχουν ήδη προκριθεί στους «32». Αντίθετα, η Αϊτή, η Τουρκία, η Τυνησία και η Ιορδανία έχουν αποκλειστεί από τη συνέχεια της διοργάνωσης. Στις 24 Ιουνίου, η Ελβετία αντιμετωπίζει τον Καναδά στο Βανκούβερ και η Βοσνία-Ερζεγοβίνη το Κατάρ στο Σιάτλ. Στις 25 Ιουνίου, το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις αναμετρήσεις Μαρόκο-Αϊτή στην Ατλάντα, Σκωτία-Βραζιλία στο Μαϊάμι, Νότια Αφρική-Νότια Κορέα στο Μοντερέι και Τσεχία-Μεξικό στο Μεξικό Σίτι. Η μάχη για τις καλύτερες τρίτες θέσεις παραμένει αμφίρροπη, καθώς οι τρεις βαθμοί φαίνεται να αποτελούν το ελάχιστο όριο για την πρόκριση. Το διευρυμένο φορμάτ της διοργάνωσης διατηρεί το ενδιαφέρον αμείωτο μέχρι τα τελευταία παιχνίδια των ομίλων.