Η Άννα Βίσση προετοιμάζεται για τη συναυλία στο ΟΑΚΑ στο Λονδίνο
Η Άννα Βίσση βρίσκεται στο Λονδίνο για τις προετοιμασίες της συναυλίας της που είναι προγραμματισμένη για τις 26 Σεπτεμβρίου στο ΟΑΚΑ. Στην παραγωγή συμμετέχει η στενή της συνεργάτιδα Δήμητρα Κούστα, ενώ υπάρχουν πληροφορίες για συνεργασία με τον σκηνοθέτη της Adele, Κιμ Γκάβιν. Το σόου θα περιλαμβάνει σκηνή 360 μοιρών και παρουσιάζεται ως η μεγαλύτερη παραγωγή της καριέρας της. Παρά τις αρχικές εκτιμήσεις για κόστος κοντά στα 5.000.000 ευρώ, αναθεωρήθηκαν κάποιες αποφάσεις για την προμήθεια εξοπλισμού από το εξωτερικό λόγω του υψηλού κόστους. Παράλληλα, η τραγουδίστρια παρευρέθηκε σε παρουσίαση βιβλίου στη Νέα Υόρκη μαζί με τους Γιάννη και Δήμητρα Κούστα, όπου συναντήθηκαν με τον αρχιτέκτονα Peter Marino. Ο Marino έχει αναλάβει την ανακαίνιση του «Αθηνών Αρένα», όπου η Βίσση θα εμφανίζεται τον ερχόμενο χειμώνα.