Η Άννα Βίσση θα πραγματοποιήσει συναυλία στο ΟΑΚΑ
Η τραγουδίστρια Άννα Βίσση πρόκειται να πραγματοποιήσει μεγάλη συναυλία στο στάδιο ΟΑΚΑ στις 26 Σεπτεμβρίου. Η παραγωγή, η οποία περιλαμβάνει σκηνή 360 μοιρών, αρχικά σχεδιάστηκε να βασίζεται εξ ολοκλήρου σε εξοπλισμό από το εξωτερικό, αλλά το αυξανόμενο κόστος ανάγκασε σε αναθεώρηση της στρατηγικής παραγωγής. Αναφορές δείχνουν ότι ο προϋπολογισμός της παραγωγής πλησίασε τα 5.000.000 ευρώ πριν πραγματοποιηθούν αλλαγές για τον περιορισμό των εξόδων. Πρόσφατα, η Βίσση παρευρέθηκε στην παρουσίαση του βιβλίου «Tiffany Silver: The Peter Marino Collection» στη Νέα Υόρκη μαζί με τον Γιάννη και τη Δήμητρα Κούστα. Κατά τη διάρκεια της παραμονής της στη Νέα Υόρκη, συναντήθηκε με τον αρχιτέκτονα Peter Marino, ο οποίος επιβλέπει την ανακαίνιση του «Αθηνών Αρένα». Η Βίσση αναμένεται να εμφανιστεί στο «Αθηνών Αρένα» τον ερχόμενο χειμώνα μετά την εμφάνισή της στο ΟΑΚΑ. Η εκδήλωση στο ΟΑΚΑ προωθείται ως η μεγαλύτερη της καριέρας της, ξεπερνώντας τις προηγούμενες εμφανίσεις της στο Καλλιμάρμαρο.