Προσαρμογή λειτουργίας δημόσιων νοσηλευτηρίων λόγω της παγκύπριας απεργίας στις 24 Ιουνίου 2026
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, περίπου 9.000 ωρομίσθιοι κυβερνητικοί υπάλληλοι σε ολόκληρη την Κύπρο συμμετέχουν σε 24ωρη απεργία. Ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ) ανακοίνωσε ότι τα δημόσια νοσηλευτήρια και τα Κέντρα Υγείας θα λειτουργούν με προσωπικό ασφαλείας, δίνοντας προτεραιότητα στα επείγοντα περιστατικά. Ενώ τα Τμήματα Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών (ΤΑΕΠ) και η νοσηλεία ασθενών θα συνεχιστούν κανονικά, ορισμένα προγραμματισμένα ραντεβού και χειρουργεία ενδέχεται να μεταφερθούν. Οι ασθενείς θα ενημερωθούν από τα αρμόδια τμήματα. Παράλληλα, η ΠΑΣΥΚΙ εξέδωσε ανακοίνωση υπογραμμίζοντας ότι οι ιατροί δεν θα δεχτούν μετακύλιση των ευθυνών της απεργίας ή των διοικητικών ελλείψεων σε αυτούς, τονίζοντας ότι δεν θα εκτελούν καθήκοντα εκτός των αρμοδιοτήτων τους. Η απεργία επηρεάζει επίσης το Τμήμα Δασών, την Πυροσβεστική και τους ναυαγοσώστες, με τις αρχές να συστήνουν προσοχή στους πολίτες που επισκέπτονται παραλίες.