Η Καίτη Γαρμπή ακυρώνει τρεις προγραμματισμένες συναυλίες λόγω προβλημάτων υγείας
Η Ελληνίδα τραγουδίστρια Καίτη Γαρμπή ανακοίνωσε επίσημα την ακύρωση τριών προγραμματισμένων συναυλιών της. Η απόφαση ελήφθη κατόπιν ιατρικών οδηγιών που αφορούν ένα πρόβλημα υγείας το οποίο αντιμετωπίζει. Η τραγουδίστρια ενημέρωσε το κοινό της μέσω ενός βίντεο που δημοσίευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εξήγησε ότι τα προβλήματα υγείας ξεκίνησαν μετά τον τελικό της τηλεοπτικής εκπομπής «Just The 2 Of Us». Παρόλο που δεν αποκαλύφθηκε η ακριβής φύση της πάθησης, τόνισε πως η συμμόρφωση στις ιατρικές υποδείξεις κρίνεται απαραίτητη. Οι θαυμαστές έχουν ενημερωθεί για τις αλλαγές στο πρόγραμμα των εμφανίσεών της. Η καλλιτέχνιδα παραμένει σε επαφή με το κοινό για να παρέχει ενημερώσεις σχετικά με την κατάστασή της. Εκφράστηκε η λύπη της για την αναστάτωση που προκλήθηκε από τις ακυρώσεις.