Η ΠΑΣΥΔΥ τοποθετείται για τους κανονισμούς κατάχρησης αδειών ασθενείας στον δημόσιο τομέα
Μετά από διυπουργική σύσκεψη την περασμένη Παρασκευή, η συντεχνία ΠΑΣΥΔΥ τοποθετήθηκε στο ζήτημα των αδειών ασθενείας στον δημόσιο τομέα. Η συντεχνία ανέφερε ότι πάνω από το 90% των δημοσίων υπαλλήλων δεν κάνει χρήση αναρρωτικής άδειας, υπογραμμίζοντας ότι το δικαίωμα αυτό είναι θεσμοθετημένο για όλους τους εργαζομένους. Η ΠΑΣΥΔΥ τόνισε την ανάγκη προστασίας των δικαιωμάτων των χρονίως πασχόντων ώστε να αποφευχθούν διακρίσεις. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το υφιστάμενο κανονιστικό πλαίσιο διαθέτει τις απαραίτητες δικλείδες για την αντιμετώπιση μεμονωμένων περιπτώσεων κατάχρησης. Η οργάνωση υποστηρίζει ότι αντί για νέους περιορισμούς, πρέπει να εφαρμόζονται ορθά οι υφιστάμενοι κανονισμοί. Παράλληλα, η ΠΑΣΥΔΥ εξέφρασε ετοιμότητα για συνεργασία με την κυβέρνηση για τον εντοπισμό περιστατικών κατάχρησης, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν θα αποδεχθεί υπονόμευση εργασιακών δικαιωμάτων. Ο Υπουργός Οικονομικών Μάκης Κεραυνός χαρακτήρισε το θέμα διαχρονικό για την κυβέρνηση.