Αθώωση της Παναγιώτας Βλαντή για τη μήνυση συκοφαντικής δυσφήμισης από τον Γιώργο Κιμούλη
Το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών αθώωσε την ηθοποιό Παναγιώτα Βλαντή για την κατηγορία της συκοφαντικής δυσφήμισης, μετά από μήνυση που κατέθεσε ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Γιώργος Κιμούλης. Η υπόθεση αφορούσε δηλώσεις της κ. Βλαντή το 2023 σε εφημερίδα και τηλεοπτική εκπομπή, όπου κατήγγειλε τον κ. Κιμούλη για λεκτική και σωματική κακοποίηση συνεργατών του. Η εισαγγελέας της έδρας πρότεινε την απαλλαγή της κατηγορούμενης, επισημαίνοντας ότι η κ. Βλαντή βασίστηκε σε μαρτυρίες συναδέλφων της και σε απόφαση του ΣΕΗ, πιστεύοντας ότι οι καταγγελίες της ήταν αληθινές. Το δικαστήριο έκανε δεκτή την πρόταση, κρίνοντας ότι δεν στοιχειοθετείται δόλος ή συκοφαντική δυσφήμιση, καθώς σκοπός της ήταν η ανάδειξη κακοποιητικών συμπεριφορών. Η απόφαση αυτή θέτει τέλος στη συγκεκριμένη ποινική διαδικασία που είχε ξεκινήσει με πρωτοβουλία του κ. Κιμούλη.