Ο Αλγκασίμ Μπα μετακινείται από τον ΑΠΟΕΛ στη Ντιναμό Τιφλίδας
Στις 24 Ιουνίου 2026, επιβεβαιώθηκε ότι ο 23χρονος επιθετικός Αλγκασίμ Μπα αποχωρεί από τον ΑΠΟΕΛ για να ενταχθεί στη Ντιναμό Τιφλίδας. Η μεταγραφή πραγματοποιείται υπό την καθοδήγηση του προπονητή Τιμούρ Κετσπάγια, ο οποίος ζήτησε τον παίκτη μετά την επιτυχημένη σεζόν του ως δανεικός στην ΕΝΥ, όπου σημείωσε 7 γκολ σε 30 συμμετοχές. Ενώ ορισμένες πηγές αναφέρουν ότι ο ΑΠΟΕΛ θα εισπράξει σημαντικό χρηματικό ποσό, άλλες αναφορές υποστηρίζουν ότι ο σύλλογος δεν θα λάβει άμεση αμοιβή, αλλά θα διατηρήσει ποσοστό μεταπώλησης. Ο παίκτης δεν βρισκόταν στα πλάνα του Νίκου Παπαδόπουλου για τη νέα σεζόν και είχε ακόμη έναν χρόνο συμβολαίου. Η συμφωνία βρίσκεται στα τελικά στάδια. Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης αξιολόγησης του ρόστερ του ΑΠΟΕΛ, που περιλαμβάνει πολλούς δανεικούς παίκτες.