Ο Δημήτρης Δημητρίου ζητά από τον Νίκο Αναστασιάδη να αποχωρήσει από τα όργανα του ΔΗΣΥ
Ο Δημήτρης Δημητρίου, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Δημοκρατικού Συναγερμού (ΔΗΣΥ), δήλωσε ότι ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Νίκος Αναστασιάδης, θα πρέπει οικειοθελώς να απέχει από τα συλλογικά όργανα του κόμματος. Μιλώντας στο podcast Legal Matters με τον Χριστόφορο Χριστοφή, ο κ. Δημητρίου αναφέρθηκε στο πόρισμα της Αρχής κατά της Διαφθοράς για το «Κράτος Μαφία», σημειώνοντας ότι η αποχή του κ. Αναστασιάδη θα διευκόλυνε το κόμμα. Παράλληλα, συντάχθηκε με τη θέση του νομικού Χρίστου Πουργουρίδη, ο οποίος πρότεινε η υπόθεση να αντιμετωπιστεί όπως συνέβη στο παρελθόν με τον Φαίδωνα Φαίδωνος και τον Νίκο Σύκα. Η τοποθέτηση αυτή κρίνεται ως διαφοροποίηση από τη στάση άλλων στελεχών του κόμματος. Ο κ. Δημητρίου τόνισε την ανάγκη διαχείρισης της κατάστασης εν μέσω των εξελίξεων με το πόρισμα της Αρχής. Δεν έχει υπάρξει επίσημη τοποθέτηση από τον Νίκο Αναστασιάδη ή την ηγεσία του κόμματος επί της δήλωσης.