36χρονη γιατρός κατέληξε από επιπλοκές μετά τον τοκετό στη Μυτιλήνη
Μια 36χρονη γιατρός από τη Μυτιλήνη απεβίωσε την Τρίτη λόγω επιπλοκών που παρουσιάστηκαν μετά από φυσιολογικό τοκετό. Η άτυχη γυναίκα γέννησε την Παρασκευή ένα υγιέστατο παιδί, ωστόσο το Σάββατο εμφάνισε υψηλό πυρετό. Τη Δευτέρα εισήχθη στη ΜΕΘ του Βοστάνειου Νοσοκομείου, όπου κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά της σε νοσοκομείο των Αθηνών για εξειδικευμένη περίθαλψη. Κατά τη διάρκεια της αεροδιακομιδής την Τρίτη, η κατάστασή της επιδεινώθηκε και παρά τις προσπάθειες ανάνηψης, η γυναίκα κατέληξε πριν φτάσει στον προορισμό της. Τα ακριβή αίτια του θανάτου της διερευνώνται από τις αρμόδιες αρχές. Ο σύζυγός της, ο οποίος είναι επίσης ιατρός, τη συνόδευε καθ' όλη τη διάρκεια της μεταφοράς.