Ελλείψεις προσωπικού επηρεάζουν τις υπηρεσίες ναυαγοσωστών στη Λεμεσό
Την Τετάρτη, ο υπεύθυνος της ναυαγοσωστικής μονάδας Λεμεσού, Σάκης Νικολάου, δήλωσε ότι σχεδόν οι μισοί ναυαγοσωστικοί πύργοι στην επαρχία Λεμεσού παραμένουν αστελέχωστοι. Με αφορμή την 24ωρη απεργία του ωρομίσθιου κυβερνητικού προσωπικού, ο κ. Νικολάου ανέφερε ότι από τα 24 σημεία, λειτουργούν μόνο τα 13 με 43 ναυαγοσώστες, ενώ δύο σταθμοί παραμένουν ανενεργοί λόγω έλλειψης υποδομών. Η παραλία Lady's Mile διαθέτει μόνο έναν πύργο για 5 χιλιόμετρα ακτογραμμής, ενώ η Ακτή Κυβερνήτη στο Πεντάκωμο στερείται πλήρως ναυαγοσωστικής κάλυψης. Τα προβλήματα υποστελέχωσης αποδίδονται σε μισθολογικά ζητήματα και στη διάρκεια των συμβάσεων εργασίας. Οι ναυαγοσώστες ζητούν την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, τη δημιουργία 10μηνων θέσεων εργασίας και την αύξηση των 12μηνων συμβάσεων για την εξασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας. Παράλληλα, η Επαρχιακή Διοίκηση έχει προχωρήσει σε έκκληση για την υποβολή αιτήσεων στελέχωσης της μονάδας.