Η σορός ενός τρίμηνου βρέφους παραμένει στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας δύο χρόνια μετά τον θάνατό του
Η σορός ενός τρίμηνου βρέφους, το οποίο απεβίωσε τον Ιούλιο του 2024 κάτω από άθλιες συνθήκες διαβίωσης στη Λευκωσία, παραμένει στο νεκροτομείο του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας για δύο χρόνια. Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ, Χαράλαμπος Χαρίλαου, επιβεβαίωσε την είδηση που ανέδειξε η δημοσιογράφος Κάτια Σάββα. Η καθυστέρηση στην ταφή οφείλεται σε νομικά κωλύματα. Σύμφωνα με τα πρωτόκολλα, μετά την ολοκλήρωση της νεκροτομής, ο θανατικός ανακριτής, ο οποίος έχει δικαστική ιδιότητα, πρέπει να δώσει έγκριση για την παραλαβή της σορού. Παρότι οι συγγενείς μπορούν να παραλάβουν τη σορό ακόμη και αν εκκρεμούν υποθέσεις, στην προκειμένη περίπτωση δεν υπήρξε ενδιαφέρον από την οικογένεια. Η Ιατροδικαστική Υπηρεσία αναμένει πλέον την ολοκλήρωση της δίκης κατά των γονέων για να λάβει εντολή από τον ανακριτή για την ταφή. Εφόσον η δίκη βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, η σορός παραμένει φυλαγμένη στο νεκροτομείο.