Συνεχίζεται ο διάλογος κυβέρνησης και ωρομίσθιων εργαζομένων για μισθολογικά αιτήματα
Ωρομίσθιοι κυβερνητικοί εργαζόμενοι πραγματοποίησαν διαμαρτυρία έξω από το Προεδρικό Μέγαρο στην Κύπρο, ζητώντας βελτίωση των απολαβών τους και κάνοντας λόγο για «μισθούς πείνας». Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης, παρέλαβε το υπόμνημα των εργαζομένων για να το προωθήσει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Η κυβέρνηση υποστηρίζει ότι έχει ήδη λάβει μέτρα ενίσχυσης των χαμηλόμισθων, όπως η οριζόντια αύξηση 1,5% και η πλήρης αποκατάσταση της ΑΤΑ, ωστόσο ο διάλογος με τις συντεχνίες συνεχίζεται. Ο Υπουργός Οικονομικών, Μάκης Κεραυνός, χαρακτήρισε τα αιτήματα μη απόλυτα δικαιολογημένα, επισημαίνοντας ότι το συνολικό κόστος ξεπερνά τα 50 εκατομμύρια ευρώ. Ειδικότερα, το κόστος για το αίτημα που αφορά τις μισθολογικές απολαβές υπολογίζεται σε περίπου 30 εκατομμύρια ευρώ για μια τριετία. Οι αρχές τόνισαν ότι πρόκειται για σημαντικά ποσά που πρέπει να εξεταστούν προσεκτικά εντός του ευρύτερου οικονομικού πλαισίου.