Εξελίξεις μετά τη ρωσο-αμερικανική σύνοδο κορυφής στην Αλάσκα
Ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ δήλωσε ότι η Μόσχα παραμένει δεσμευμένη στις συμφωνίες που επιτεύχθηκαν με τις ΗΠΑ κατά τη σύνοδο κορυφής στην Αλάσκα τον περασμένο Αύγουστο. Ρώσοι αξιωματούχοι, συμπεριλαμβανομένου του Σεργκέι Ριάμπκοφ, κατηγόρησαν την Ουάσινγκτον ότι δεν τήρησε τις υποσχέσεις της, οι οποίες κατά τη Μόσχα αφορούσαν τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία μέσω της απόσυρσης των ουκρανικών δυνάμεων από το Ντονμπάς και του παγώματος του μετώπου. Το Κίεβο έχει απορρίψει επανειλημμένα οποιαδήποτε παράδοση εδαφών. Ο Λαβρόφ υπαινίχθηκε ότι η σύνοδος μπορεί να ήταν τέχνασμα των ΗΠΑ για τον επανεξοπλισμό της Ουκρανίας, ενώ ο Ντμίτρι Πεσκόφ ανέφερε ότι οι επαφές με τους Αμερικανούς απεσταλμένους Στιβ Γουίτκοφ και Τζάρεντ Κούσνερ θα συνεχιστούν μόλις ολοκληρώσουν τις τρέχουσες υποχρεώσεις τους στη Μέση Ανατολή. Παράλληλα, η Μόσχα επικρίνει τη στάση των ΗΠΑ εν μέσω πρόσφατων επιθέσεων με drones σε ρωσικά διυλιστήρια και της συνόδου των G7. Παρά την ένταση, η ρωσική πλευρά διαμηνύει ότι ο διάλογος με τις ΗΠΑ παραμένει ανοιχτός.