Συζήτηση για το μέλλον του Ζωολογικού Κήπου Λεμεσού
Ο Ζωολογικός Κήπος Λεμεσού, που λειτουργεί στον Δημόσιο Κήπο της πόλης από το 1956, βρίσκεται στο επίκεντρο μιας έντονης δημόσιας αντιπαράθεσης για το μέλλον του. Την περασμένη εβδομάδα, το Δημοτικό Συμβούλιο Λεμεσού απέρριψε πρόταση για το κλείσιμο του κήπου με 14 ψήφους κατά και 10 υπέρ. Δημόσια διαβούλευση του CYCERE έδειξε ότι το 56,89% των ερωτηθέντων επιθυμεί το κλείσιμο, ενώ οι κάτοικοι της Λεμεσού είναι διχασμένοι, με 50,21% να προτιμά την αναβάθμιση. Το κόμμα ΑΛΜΑ προτείνει το οριστικό κλείσιμο και τη μετατροπή του χώρου σε Πάρκο Βιοποικιλότητας, υποστηρίζοντας ότι η αιχμαλωσία άγριων ζώων σε αστικό περιβάλλον είναι παρωχημένη. Αντιθέτως, η Επίτροπος Περιβάλλοντος τάσσεται υπέρ του εκσυγχρονισμού της εγκατάστασης σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα ευημερίας των ζώων. Ο Δήμαρχος Γιάννης Αρμεύτης τόνισε την ιστορική σημασία του χώρου, δηλώνοντας ότι ο διάλογος για την εξεύρεση κοινής λύσης θα συνεχιστεί. Ο κήπος είχε ανακαινιστεί το 2012, ωστόσο η λειτουργία του παραμένει αμφιλεγόμενη μετά από περιστατικά θανάτων ζώων, όπως το περιστατικό με το ελάφι το 2022.