Δημόσια συζήτηση σχετικά με το μέλλον του Ζωολογικού Κήπου Λεμεσού
Έχει ξεκινήσει δημόσιος διάλογος για το μέλλον του Ζωολογικού Κήπου Λεμεσού, ο οποίος λειτουργεί από το 1954. Η οργάνωση ΑΛΜΑ ζητά από τον Δήμο Λεμεσού να σταματήσει τις επενδύσεις στη δομή, υποστηρίζοντας ότι η αιχμαλωσία άγριων ζώων στο κέντρο μιας σύγχρονης πόλης το 2026 θεωρείται παρωχημένη. Η οργάνωση διευκρινίζει ότι η συζήτηση αφορά αποκλειστικά το τμήμα του ζωολογικού κήπου και όχι τον υπόλοιπο Δημόσιο Κήπο. Επικαλείται την Ευρωπαϊκή Οδηγία 1999/22/ΕΚ, η οποία επιβάλλει τη συμβολή των ζωολογικών κήπων στη διατήρηση της βιοποικιλότητας και στην επιστημονική έρευνα. Ο ζωολογικός κήπος δημιουργήθηκε ανεπίσημα τη δεκαετία του 1950 μέσω ιδιωτικών δωρεών ζώων. Στο παρελθόν, επί δημαρχίας Κοντίδη, είχαν ξεκινήσει προσπάθειες απομάκρυνσης των μεγάλων άγριων ζώων για ηθικούς λόγους. Η παρούσα συζήτηση λαμβάνει χώρα σε ένα κλίμα κοινωνικής δυσαρέσκειας στη Λεμεσό για θέματα όπως το κυκλοφοριακό και η ακρίβεια.