Ο Μίλτος Μιλτιάδους εξελέγη πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ασθενών Κύπρου
Η Ομοσπονδία Συνδέσμων Ασθενών Κύπρου (ΟΣΑΚ) πραγματοποίησε την Ετήσια Παγκύπρια Γενική Εκλογική Συνέλευση για την ανάδειξη νέας ηγεσίας. Ο Μίλτος Μιλτιάδους εξελέγη πρόεδρος χωρίς ανθυποψήφιο, διαδεχόμενος τον Χαράλαμπο Παπαδόπουλο, ο οποίος αναλαμβάνει πλέον καθήκοντα γραμματέα. Κατά τη συνέλευση παρουσιάστηκε ο απολογισμός της τριετίας 2023–2026, ενώ εγκρίθηκαν οι οικονομικές καταστάσεις και ο προϋπολογισμός για το 2026. Η ΟΣΑΚ εκπροσωπεί σήμερα 43 οργανώσεις ασθενών με συνολικά 90.000 μέλη. Ο νέος πρόεδρος έθεσε ως προτεραιότητες την προάσπιση των δικαιωμάτων των ασθενών και τη συμμετοχή τους στη λήψη αποφάσεων, βασιζόμενος στην αρχή «τίποτα για εμάς, χωρίς εμάς». Παράλληλα, διαβεβαίωσε για τη συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς, ενώ ο απερχόμενος πρόεδρος υπογράμμισε τη σημαντική οργανωτική ανάπτυξη που σημειώθηκε τα τελευταία τρία χρόνια.