Το κοινοτικό συμβούλιο Ξυλοφάγου διοργανώνει το πρώτο φεστιβάλ ψαριού
Το κοινοτικό συμβούλιο Ξυλοφάγου ανακοίνωσε τη διοργάνωση του πρώτου φεστιβάλ ψαριού, το οποίο θα διεξαχθεί την Κυριακή 12 Ιουλίου 2026. Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο αλιευτικό καταφύγιο Ξυλοφάγου από τις 11:00 έως τις 18:00. Σκοπός της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη της αλιευτικής παράδοσης, της τοπικής γαστρονομίας και της ιστορίας της περιοχής. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν επιδείξεις αλιείας και δεσίματος διχτυών, καθώς και να δοκιμάσουν φρέσκα θαλασσινά προϊόντα. Το μουσικό πρόγραμμα περιλαμβάνει εμφάνιση του σχήματος «Πασπαρτού» και παραδοσιακούς χορούς. Παράλληλα, θα προσφέρονται δωρεάν βαρκάδες στα θαλάσσια αξιοθέατα και τις σπηλιές της ακτογραμμής, καθώς και δραστηριότητες για οικογένειες. Το κοινοτικό συμβούλιο φιλοδοξεί να καταστήσει το φεστιβάλ αυτό μια ετήσια καθιερωμένη εκδήλωση για την προβολή του φυσικού πλούτου της κοινότητας.