Το Υπουργείο Μεταφορών ανακοινώνει μέτρα για την οδική ασφάλεια
Την Πέμπτη, 25 Ιουνίου, ο Υπουργός Μεταφορών, Αλέξης Βαφεάδης, ανακοίνωσε σε συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Μεταφορών νέες δράσεις για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας. Το Υπουργείο προγραμματίζει την εγκατάσταση καμερών τεχνητής νοημοσύνης για τον εντοπισμό οδηγών που χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα, με την εφαρμογή να ξεκινά πιλοτικά. Παράλληλα, τα κινητά βανάκια ελέγχου ταχύτητας θα μεταφερθούν από τους αυτοκινητόδρομους στα αστικά κέντρα, λόγω των συχνών θανατηφόρων δυστυχημάτων στις πόλεις. Στους αυτοκινητόδρομους θα εγκατασταθούν σταθερές κάμερες που θα υπολογίζουν τη μέση ταχύτητα των οχημάτων μεταξύ δύο σημείων. Κατά τη συνεδρίαση συζητήθηκαν επίσης το κυκλοφοριακό πρόβλημα, οι έλεγχοι στα σχολικά λεωφορεία, μεγάλα έργα υποδομής, οι δημόσιες συγκοινωνίες και η υποστελέχωση του Τμήματος Οδικών Μεταφορών. Ο κ. Βαφεάδης υπογράμμισε ότι η απόσπαση προσοχής λόγω κινητών τηλεφώνων αποτελεί μία από τις κύριες αιτίες σοβαρών οδικών συγκρούσεων.