Η Κυπριακή Ολυμπιακή Επιτροπή τιμά τη μνήμη του Φοίβου Κωνσταντινίδη
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου, το Εκτελεστικό Συμβούλιο της Κυπριακής Ολυμπιακής Επιτροπής (ΚΟΕ) και η Επιτροπή «Γυναίκα και Αθλητισμός» πραγματοποίησαν κοινή συνεδρία στο Ολυμπιακό Μέγαρο. Η συνεδρία ξεκίνησε με ενός λεπτού σιγή στη μνήμη του εκλιπόντος Φοίβου Κωνσταντινίδη, αναγνωρίζοντας την προσφορά του στον κυπριακό αθλητισμό. Υπό την ηγεσία του προέδρου Γιώργου Χρυσοστόμου, τα μέλη αποφάσισαν να αφιερώσουν την ετήσια εκδήλωση της επιτροπής «Γυναίκα και Αθλητισμός» στη μνήμη του, τιμώντας τις αρχές της ισότητας που υποστήριζε. Επιπλέον, θεσμοθετήθηκε το Βραβείο Fair Play «Φοίβος Κωνσταντινίδης». Το βραβείο αυτό θα απονέμεται σε αθλητές και προσωπικότητες που προάγουν τον σεβασμό, την ευγενή άμιλλα και το Ολυμπιακό πνεύμα, συνεχίζοντας το έργο που υπηρέτησε ο Κωνσταντινίδης.