Η Κύπρος ολοκληρώνει την προεδρία της στο Συμβούλιο Περιβάλλοντος της ΕΕ
Την Πέμπτη στο Λουξεμβούργο, η Κύπρια Υπουργός Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος Μαρία Παναγιώτου προήδρευσε της τελευταίας συνεδρίας του Συμβουλίου Περιβάλλοντος υπό την Κυπριακή Προεδρία. Η κ. Παναγιώτου τόνισε την ανάγκη για άμεση δράση κατά της κλιματικής αλλαγής, δεδομένου του ισχυρού κύματος καύσωνα στην Ευρώπη. Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, η Προεδρία προώθησε τη στρατηγική υδατικής ανθεκτικότητας και συμφωνίες για το Αποθεματικό Σταθερότητας Αγοράς (MSR) στο ETS2. Παράλληλα, επιτεύχθηκε γενική προσέγγιση για τον Μηχανισμό Συνοριακής Προσαρμογής Άνθρακα (CBAM) και προχώρησε το πλαίσιο για τα πρότυπα εκπομπών CO2 σε οχήματα. Η Προεδρία υποστήριξε την ατζέντα της κυκλικής οικονομίας και πέτυχε την έγκριση συμπερασμάτων για τη Στρατηγική Βιοοικονομίας της ΕΕ. Η Υπουργός ευχαρίστησε τους Επιτρόπους Τζέσικα Ρόσβαλ και Βόπκε Χούκστρα για τη συνεργασία τους.