Εγκαινιάστηκε νέος κυκλικός κόμβος στον Πρωταρά
Ο Υπουργός Μεταφορών Αλέξης Βαφεάδης εγκαινίασε την Παρασκευή νέο κυκλικό κόμβο στη συμβολή της Λεωφόρου Πρωταρά-Κάβο Γκρέκο και της οδού Θαλή στην περιοχή Παραλιμνίου-Δερύνειας της επαρχίας Αμμοχώστου. Το έργο αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και στη βελτίωση της ασφάλειας για οδηγούς, πεζούς και ποδηλάτες σε μια περιοχή με έντονη τουριστική κίνηση. Εκτός από τον κυκλικό κόμβο, το έργο περιλαμβάνει νέα πεζοδρόμια, ποδηλατόδρομο, διαβάσεις πεζών με φωτεινούς σηματοδότες, αναβαθμισμένο φωτισμό και οδική σήμανση. Ο Υπουργός τόνισε ότι η κυβέρνηση δίνει προτεραιότητα σε αναβαθμίσεις του οδικού δικτύου για τη στήριξη της οικονομίας και του τουρισμού. Ανέφερε επίσης ότι ο κόμβος απέδειξε την αποτελεσματικότητά του κατά το τριήμερο του Κατακλυσμού, συμβάλλοντας στη μείωση της κίνησης. Η υποδομή εξυπηρετεί τις ανάγκες των μόνιμων κατοίκων, των εργαζομένων και των επισκεπτών της περιοχής.