Δικαστήριο της Νότιας Κορέας καταδίκασε την πρώην πρώτη κυρία Κιμ Κέον Χε σε επτά χρόνια κάθειρξη για δωροληψία
Το Κεντρικό Περιφερειακό Δικαστήριο της Σεούλ καταδίκασε την πρώην πρώτη κυρία της Νότιας Κορέας, Κιμ Κέον Χε, σε επιπλέον επτά χρόνια φυλάκισης για αποδοχή δωροδοκιών. Η σύζυγος του έκπτωτου προέδρου Γιουν Σουκ Γεόλ κρίθηκε ένοχη για κατάχρηση της επιρροής της με σκοπό τον διορισμό προσώπων σε δημόσιες θέσεις και την εξυπηρέτηση επιχειρηματικών συμφερόντων. Μεταξύ των αντικειμένων μεγάλης αξίας που έλαβε περιλαμβάνονται ένα κολιέ Van Cleef & Arpels, μια καρφίτσα Tiffany, σκουλαρίκια Graff, ένα ρολόι Vacheron Constantin, μια χρυσή χελωνίτσα, μια τσάντα Dior και ένας πίνακας αξίας 140 εκατομμυρίων γουόν. Οι δωροδοκίες προήλθαν από επιχειρηματίες και άλλους παράγοντες που επιδίωκαν κυβερνητικά αξιώματα ή συμβόλαια. Η ποινή αυτή προστίθεται στην ήδη υπάρχουσα κάθειρξη της Κιμ για χειραγώγηση μετοχών και διαφθορά. Παράλληλα, το δικαστήριο επέβαλε στην πρώην πρώτη κυρία πρόστιμο ύψους 64,8 εκατομμυρίων γουόν. Ο δικαστής υπογράμμισε ότι οι ενέργειές της έπληξαν σοβαρά την εμπιστοσύνη του κοινού στη δικαιοσύνη των κρατικών διορισμών.