Οι μέτοχοι της EuroLeague ενέκριναν την είσοδο της Μπεσίκτας και εξετάζουν επέκταση της διοργάνωσης
Οι μέτοχοι της EuroLeague ενέκριναν ομόφωνα την είσοδο της Μπεσίκτας στη διοργάνωση για τη σεζόν 2026/27, με την τουρκική ομάδα να αντικαθιστά τη Μονακό. Η Μπεσίκτας επιστρέφει στη διοργάνωση μετά από 14 χρόνια, έχοντας εξασφαλίσει τη θέση της ως φιναλίστ του EuroCup, καθώς η Μπουργκ δεν άσκησε το δικαίωμα συμμετοχής της. Παρόλο που εξετάστηκε η διεξαγωγή του πρωταθλήματος με 19 ομάδες, επιλέχθηκε τελικά η ενσωμάτωση του τουρκικού συλλόγου. Παράλληλα, οι μέτοχοι της ECA προχωρούν στο πλάνο αύξησης των ομάδων σε 24 από τη σεζόν 2027/28. Η αλλαγή αυτή θα συνοδευτεί από τροποποίηση του format, χωρίζοντας τις ομάδες σε περιφέρειες. Σύμφωνα με το προτεινόμενο σχέδιο, οι ομάδες θα αντιμετωπίζουν δύο φορές τους αντιπάλους της περιφέρειάς τους και μία φορά τις ομάδες από την αντίθετη περιφέρεια.