Θάνατος 35χρονης γυναίκας μετά από τοκετό στη Λιβαδειά
Μια 35χρονη γυναίκα έχασε τη ζωή της λίγες ώρες μετά τη γέννηση του δεύτερου παιδιού της στο Νοσοκομείο Λιβαδειάς. Μετά τον τοκετό, εμφάνισε σοβαρές ιατρικές επιπλοκές που οδήγησαν στην αναγκαία μεταφορά της στο Θριάσιο Νοσοκομείο. Παρά τις προσπάθειες των ιατρών, η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε ραγδαία, με αποτέλεσμα τον θάνατό της. Η γυναίκα αφήνει πίσω της τον σύζυγό της, ένα οκτάχρονο παιδί και ένα νεογέννητο βρέφος. Η κηδεία της πραγματοποιείται σήμερα στις 4 το απόγευμα στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου στην Αντίκυρα Βοιωτίας. Ο σύζυγός της έχει ζητήσει δημόσια απαντήσεις σχετικά με τις ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το μοιραίο. Το περιστατικό έχει προκαλέσει ανησυχία στην τοπική κοινωνία σχετικά με τις παρεχόμενες ιατρικές υπηρεσίες κατά τη διάρκεια του τοκετού.